kadang inilah caraku dalam mengenal erti kehidupan..ini bukan kerana nama tapi dari hati dan punyai rasa...

28 September 2012

hyee.....tudia da 2bulan lebih da aku xhapdate ni...hidup aku arini mmg ckup dr yg ckup...ase hepi sgt....bhagia sgt...tp kdg tu aku ase sedih gak...sakit ati gak...xpe suma tu aku agap dugaan dan ade hikmah dsbalikya..kite kne kuat tau...dun b down okies....huhu.. :) yg penting kite hepi...okies aku skg tgh sbuk wat projek design ni..sbuk sgt3...so aku hope aku dpt b'jaya mcm orglen...insyaAllah...aku da akhir sem da skg ni...so apepun aku ase lega sgt dpt abiskn sem...hmm Alhamdulillah kan....tenkiu jugak kpd kwn2..mama..ayah..dan famili aku yg byk bg aku smgt...trutama jugak kpd myluv....aku syg sgt3 kt die...xbole da aku klu xde die..yg salu takecare aku...tp kdg tu aku salu gak la gaduh besar ngn die..tu suma aku agap 1hub yg plg best...hihihi....tenkiu tau syg.....huhu

No comments:

Post a Comment