kadang inilah caraku dalam mengenal erti kehidupan..ini bukan kerana nama tapi dari hati dan punyai rasa...

04 July 2012

hai...da lme aku xhapdate blog ni kn..sbb aku sbuk laa skg ni..aku skg smbung lg blaja..so nextweek aku da msuk klz da....ape yg aku hrpkn skg ni aku nk blaja..xnk pk da hal yg lpaz...aku da xmmpu da nk tgung suma ni..apepon aku akn lupakn ape yg b'laku dlm hdup aku slama ni..aku da xcaye da ngn lelaki...aku da bosan hdup mcm ni..so apepon wat smentara ni aku fokus stud aku smpai abis..xlama da lg 6bln je lg..aku akn grad dlm bdang civil engineering..yg mrupakn hrapan bsar ayah aku...sdangkan mama aku nk aku jd nurse..hahaha...aku da aply tp xpnah dpt pon..xpela nk wat cmne kn..xde rzeki aku..akk aku je la yg dpt nurse sbb tu aku xksah sgt klu aku xdpt nurse.hihihi...yg pnting aku dpt m'bhagiakn kuarga aku...aku brasa b'syukur sgt ape yg aku ade..pasni aku akn smbung blaja lg kot...nk kje dlu sbelum tu..aku nk aply UTHM..insyaAllah..kali ni aku akn blaja btol3..amin..

No comments:

Post a Comment